05 czerwca 2020

Temat dnia: Praca plastyczna: "Moja rodzina".


Dokończ zdania:

W mojej rodzinie najbardziej lubię ....................................................
Moja rodzina najczęściej ....................................................................
Rodzina jest dla mnie .........................................................................
W mojej rodzinie podoba mi się ........................................................

Filmik edukacyjny "Ja i moja rodzina"
https://www.youtube.com/watch?v=WecjIzN-WME

Zadanie na dziś: Wykonaj prace plastyczną dowolna techniką " Moja rodzina".

Kilka propozycji:
Znalezione obrazy dla zapytania praca plastyczna rodzina ...  Dobra opieka = Moja rodzina - Prace plastyczne dla dzieci   Najpiekniejsze prace z konkursu „Moja rodzina miłości pełna ...Czas wolny z moją rodziną” – wyniki konkursu plastycznego – Szkoła ...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz