05 maja 2020

Temat dnia : "Od karteczki do karteczki" - czytanie fragmentów         wybranych książek.

                 

Bajki, legendy do posłuchania:

https://www.youtube.com/watch?v=mmRzBf_2Hsc




Warto czytać
Warto czasem książki czytać,
Bo to bardzo ważna sprawa.
Książki czyta moja mama,
Tata, babcia oraz dziadek
Więc bycie książkowym molem
To na pewno nie przypadek.
Jak już jedną przeczytałam,
To na dobre mnie wciągnęła!
Chęć do wiedzy zdobywania
Serce, duszę ogarnęła.
Teraz czytam nałogowo, 
I wciąż jeszcze jest mi mało.
Nie sądziłam że to będzie 
Się tak bardzo podobało.
Lubię książki przygodowe,
Historyczne, naukowe
Znane bardzo poematy
lub wierszyki kolorowe.
Książka spełnia nasze wizje,
O których marzymy skrycie.
Z dobrą książką mówię szczerze,
Łatwiej idzie się przez życie.
Więc zachęcam do czytania
Moi przyjaciele mili,
Byście moc ciekawych rzeczy
Dzięki książkom swym odkryli.
                     
                                  Marta Próchniewicz


Piosenka o książkach

ŻYCZENIA KSIĄŻKI
  1. Myj ręce zanim zaczniesz mnie czytać.
  2. Nie zaginaj rogów kartek, zaznaczaj zakładką miejsce, w którym skończyłeś czytać.
  3. Nie śliń palców przy odwracaniu kartek.
  4. Nie zwijaj mnie w rulon.
  5. Nie pisz i nie rysuj po mnie.
  6. Nie czytaj przy jedzeniu.
  7. Owiń mnie w papier lub folię.
  8. Podklej mnie, gdy jestem zniszczona.
  9. Nie czytaj mnie przy słabym świetle, siedź prosto i swobodnie.
  10. Przechowuj mnie na półce.
Krzyżówka dla dzieci na dla dzieci - Zszywka.pl



 
Zachęcam do czytania książek w wolnej chwili i życzę miłego popołudnia😊😊😊


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz