20 maja 2020

Temat dnia: Praca plastyczna "Moja mama".


Po co jest mama

Po to jest Mama, aby mnie wzięła na kolana.
By pogładziła po głowie, podarowała opowieść.
By zawsze przy mnie była: pomogła, pocieszyła.
A ja rosnę przy Mamie wczoraj, dzisiaj i jutro.
Aby jej nigdy w życiu nie było pusto i smutno.

Rysunek Mamy - Piękna piosenka o Mamie - YouTube




Zdania niedokończone:

  • Moja mama ma na imię...
  • Moja mama jest...
  •  Z mamą najbardziej lubię...
  •  Gdy mama jest smutna, to ja...
  •  W domu mama najczęściej...
  • Mama lubi najbardziej...
  • Mama najczęściej śmieje się, gdy...
  • Pomagam mamie w...
  • Mama jest zdenerwowana, gdy...
  •  Chciałabym (chciałbym) ofiarować mojej mamie...
Zadanie na dziś:
 Wykonaj pracę plastyczną dowolną techniką. Temat pracy: "Moja mama".

Propozycje wykonania prac:

A JA WOLĘ MOJĄ MAMĘ" - konkurs plastyczny - Gmina Dębowiec   Prace plastyczne i laurki na Dzień Matki. Portret Mamy na 6 ...   Portret mamy nagrodzony

Życzę miłej pracy😊😊😊!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz